Dagen

Jag for till skolan och åt lunch med flickorna idag, det var trevligt som alltid men lite trist att rödtott saknades. Vi kom underfund med att vi skulle fara en sväng ner på stan och fixa lite grejer. Jag fyndade lite bra vardagskläder vilket var välbehövligt  och sen gick vi mest bara runt och kollade läget.
Efter stan for vi hem hit till mig och satte oss och pluggade lite, jag fick lite fysik gjort vilket var sjukt skönt och jag ska nog fortsätta med den nu snart. Just nu sitter jag och jäser lite på maten, det blev fiskgratäng idag.
Mitt i allt plugg och sånt förut glömde jag heeelt bort att jag hade tvätttid så nu åker jag på att kliva upp sju imorgon för att tvätta. Det känns jättejobbigt, men jag får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0