Dagen och kvällen som varit

Idag har varit en riktigt seg dag. Jag och Tisdag har legat och myst i sängen en massa och läst bok. Kellerman och hans klasskompisar har suttit och pluggat så jag ville inte störa dom. Till middag åt vi faktiskt på donken idag, ingen av oss hade nån riktig ork att ta tag i nån matlagning så det fick bli så enkelt. Sen så har jag mest bara suttit och sett tv resten av kvällen. Såg bla. söndagsparty på femman, haha riktigt stört program. Mer spännande dag än så har jag faktiskt inte haft. Imorgon är jag ledig och ska ta tag i städning av lägenheten, det är galet dammigt här och det är katthår överallt.
Så Imorgonkväll kommer jag älska mig själv om lägenheten är ren och fin. Nä nu ropar sängen på mig och jag tänker lyda. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0