Dagen

Nu sitter jag, Kellerman och pappa och degar i soffan framför tvn. Jag hämtade Kellerman vid bussen halv åtta och innan det var jag in och hälsade på puttis och toffel. Vi ska på fest hos dom på lördag och det ser jag framemot som fan. Tror det kommer bli riktigt roligt. Det var sjukt längesedan jag var ut på krogen i övik också, kul att träffa lite folk.

Jag och Kellerman var borta hos mormor och hälsade på henne en stund och sen så gick vi även upp och hejade på syster och gänget en sväng. Imorgon far pappsen upp till norrbotten (mina jaktmarker), det gör han alltid på påsk.
Imorgon så far även jag och Kellerman till Eden för att hälsa på familjen där, ska bli mysigt. Helst att pussa på Enzo, hoppas inte Tissan är allt för bitchig mot honom.
Nä nu tror jag vi ska börja dra oss mot sängs, vi måste komma upp i tid imorgon för att hinna träffa pölsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0