Dagens

Vaknade idag och kände mig allmänt less och otaggad på allt drog mig till skolan trotts att det jag helst ville var att bara ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig själv och snora en massa. Bara det att jag tog mig till skolan gjorde att jag kände mig lite duktig men ändå satt jag mest bara suckade och var less hela lunchen. Stackarna som fick lov att umgås med mig.

När jag sedan kom på människa-maskin föreläsningen blev det lite bättre, HH var allmänt gullig och det gav mig massa extra energi. Gick hem efter det och tog en alvedon och såg lite serier och efter vi hade ätit våran delikata middag var jag fit for fight igen och for och skulle hämta ut mina nya brills men dom hade inte kommit än, det var bara linserna. Så lite besviken över det blev jag alltid.

Nu har jag och Kellerman bakat en kladdkaka och myst upp oss i soffan framför roomservice och trycker i oss en massa kaka. Mmmm, precis vad jag behöver. Tror hårt på att morgondagen kommer vara en kanon dag humörmässigt, vädret skulle väll kanske inte bli så kul men speeela roll.


Dagens sötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0