Fredag

Sov rätt länge idag, eller till typ elva och det var galet skönt, tror jag har sovit ganska hårt inatt för jag har typ bara vaknat av Tisdag 3-4 gånger. Solen skiner här i Luleå och eftersom det är helg är livet underbart. Tisdag har till och med lyckats somna vilket är underbart eftersom det innebär lite tystnad. Jag gjorde lite smoothie åt henne förut för att jag tänkte att det kanske skulle pigga upp hon lite men hon vägrar äta om jag inte äter, och att he det i en skål är tydligen förbjudet.

Och idag skulle dom komma med tvbänken också! Hur skönt känns inte det liksom. Hoppas den är fin. Ska ta massa bilder sen och lägga upp här på bloggen är det tänkt.
Ja och ikväll ska vi ha pokerkväll här ungefär samma gäng som var här igår. Kanske ska ta och baka nånting åt dom, äh orkar inte nu kanske senare isånnafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0