Fredagkväll

Runt halv fyra kom killen från DHL med tv-bänken så jag har mest suttit och skruvat hela eftermiddagen med den, blev klar runt sex precis lagomt till Kellerman kom hem. Ingen av oss orkade laga nån mat så det slutade med att vi beställde hem en pizza till Kellerman och en sallad till mig. Det var riktigt gott och framför allt skönt att slippa komma på nån mat och laga nån mat.

Tv-bänken blev svin fin iallafall, trodde att den skulle bli väldigt hög men det ser faktiskt ganska okey ut, plus att det är skönt när tvn står lite högre upp, man ser så mycket bättre då. Har lite små pyssel runt om som jag måste fixa innan jag ska ta bilder. Tavelväggen hamnade lite bakom tvn och de känns galet jobbigt att flytta om den.  Får se hur jag ordnar med den.

Snart kommer det massa folk hit och pojkarna ska spela poker, jag önskar att jag hade en godispåse som jag kunde sitta och smaska på framför tvn ikväll, det skulle vart kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0