Godmorgon Lördag

Igår hade jag en liten jobbig dag ochdärför bloggade jag ingenting. Iallafall så följde jag pojkarna ut på storheden en sväng igår, det skulle bytas grill och grejer. Senare på kvällen for dom och bowlade men jag var inte så taggad så jag satt hemma med tisdag och fredags mös lite. Vid tio nån gång var jag less på att sitta hemma själv så jag gick på stuk och mötte upp med Kellerman och gänget, det var sjukt tråkigt att vara nyktern där men det var iallafall bättre än att sitta hemma själv.

Kellermans cykel blev stulen igår kväll så nu ska han tydligen ut på cykeljakt. han va och letade en massa igår med men hittade den inte. Skulle vart drygt om han inte hittar den alls.
Ja, idag ska jag städa lite i lägenheten sen så ska vi grilla ett gäng ikväll. Inviga den nya grillen. Och JO! Kellerman har namnsdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0