Godnatt

Ikväll har jag umgåtts massa med lillan, vi har lagat mat och sedan lökat här i soffan, mycket trevligt. Rödtott aka solhaggan var förbi en sväng och hetsade oss en massa, tror hon tyckte vi va tråkiga. Jag tvingade alla att se nån töntig romantisk komedi på trean ikväll bara för att min husgud Simon Baker var med, det var inte populärt hos Rödtott.
Kellerman har också kommit hem, helt fantastiskt. Ska gå och lägga mig nu hade jag tänkt, skönt att slippa sova ensam inatt. Godnatt med er, imorgon är det en ny dag, en ny vecka och nya möjligheter. Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-06 @ 00:01:31
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0