Goooooodageeens

Hallojsan. Jag vaknade för inte alls för längesedan vilket kändes lite hemskt eftersom jag sovit bort hela dagen typ. Mitt halsont på morgonen har fortfarande inte gått över och man känner sig riktigt äcklig när man vaknar på morgonen alldeless tjock i halsen och snorig. Hoppas det blir bättre snart.
Ja, idag måste jag städa i den här otroligt äckliga lägenheten och det känns galet jobbigt just nu men jag ska ta mig i skinnet och sen ska jag belöna mig med en god middag eller något. Kellerman lovade ju att städa efter festen han hade i lördags men än så länge är det bara jag som har städat. Lite drygt, men ikväll då jävlar ska han sättas i jobb. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0