Goooooooooooooood daaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Hallojsan. Idag är det måndag och jag har inga direkta planer för dagen, jag har nämligen påsklov. Imorgon åker jag och Tisdag och Han på taket hem till övik och gottne. Ska bli härligt. Idag ska jag nog ta och städa litegrand, helst toan, den behöver en uppfräschning.
Jo! Jag har även ringt ikea så dom ska styra upp allting och komma hit med dom nya grejerna och så, skönt. Hon jag talade med antydde att det var mitt fel i början men när jag förklarade vad som hade hänt så höll hon med om att det hade blivit ett vad hon kallade "säljarfel". Så snart kommer förhoppningsvist dom nya grejerna, lovely.
Nu ska jag och Han på taket slappa lite mer i min sköna soffa och se på providence på femman. wiiihuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0