Kvälls kväll

Vaknade upp ur min kvällstupplur för ungefär en halv timme sedan och den var välbehövlig. 18kilo, liten och rödtott kom hit vid tolv och åt lunch och hängde. Rödtott gick efter ett tag men de andra flickorna stannade kvar. Sen for vi på igloon på after school och käkade pizza (vilken jag förövrig fortfarande rapar, lite vidrigt) med han på taket.
Vi hann även ut på storH en sväng också och köpte några cider var, vi tänkte mysdricka lite ikväll. Vi tänker dock ta det riktigt lungt då vi nämligen ska på ikea imorgon. Jag ska äntligen få köpa den där tvbänken!
Jaaa, det är väll så det ser ut just nu ungefär. Men än så här vet jag helt enkelt inte. Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0