Ledig dag

Idag har jag varit ledig och jag har tagit det lungt och haft det riktigt skönt. Har varit sjukt trött hela dagen vilket antagligen beror på att man inte får så mycket sömn på nätterna nu när Tissan skriker som fan.
Jag har dock inte bara slöat idag, vi hann en sväng på rödakorset och sen har jag tvättat och plockat lite i lägenheten. Så helt oproduktiv har jag inte varit.
Kellermans klasskompisar har varit här ikväll och sett nån fotboll, sinnesjukt tråkigt var det. Jag satt mest bara och rullade tummarna hela kvällen.

Förresten så ringde Kellerman en veterinär idag och tydligen så skulle det kosta 1200 att kastrera Tisdag, vilket var väldigt mycket mer än vi trodde. Så Kastreringen får vänta ett tag tills vi har lite mer pengar. Vi får helt enkelt ta oss igenom skriknätterna.

Imorgon är jag ledig igen och imorgon måste jag verkligen försöka ta tag i lite städning, det är katthår i hela lägenheten. Sen så kommer ju ikea med tv bänken imorgon också vilket känns helt fantastiskt. Ska bli svin kul att få lite ordning här i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0