Lördag

Vaknade nio imorse av att Tisdag ylade som bara den men dum som jag är somnade jag om och vaknade halv tolv. Blev stress stress eftersom jag skulle bruncha på UniK innan klockan ett. Men jag hann med både dusch och grejer så jag va riktigt nöjd.
Brunchen var lika underbart god som vanligt och vid ett for jag till stan med Kellerman och gänget, jag hade tänkt att försöka hitta lite vardagskläder men pojkarna stressade som satan så den planen gick i stöpet. Vi for dock och handlade på Willys vilket inte händer så ofta.

Ikväll ska Kellerman och två till sitta här och förfesta och jag ska färga håret på HH, funderar på att färga mitt eget också. eller så kanske jag lägger det på framtiden. Nu ska jag snart ställa mig och göra Kellermans gosallad som vi ska äta till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0