Optikern

Jajjemensan. Nu har jag precis kommit hem från stan och optikern. Tydligen hade min syn blivit mycket sämre så nu är jag i princip blind. Behöver nya glasögon och nya linser och efter att ha räknat ut hur mycket allt det kommer gå på landar jag på 6000 kronor. Vill bara gråta, det är verkligen hur dyrt som helst. Beställde iallafall både linser och glasögon och eftersom jag går hos specsavers får man ett par glasögon extra när man köper glasögon. Så jag får alltså två par! Det blev ett par större brillor med silver bågar och sedan ett par svarta lite mindre. Jag kommer iallafall bli riktigt snygg i dom.
Sen fick jag ett par nya linser på en gång eftersom dom jag hade på mig var både gamla och alldeles för svaga så nu ser jag som en gud, blev helt förundrad när jag gick ut.

Kommentarer
Postat av: evelina

nänänä? vilken färg? ro hit ett par:)

2009-04-02 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0