Soooooleeeen

Nu sitter jag ute på balkongen med Tisdag och glassar i solen, det är helt otroligt varmt, sitter bara i linne och fryser inte för en sekund. Solen kan skina även i luleå.
Tisdag myser på riktigt bra hon med, hon är en riktigt soldyrkare, en solkatt haha.

Idag åt jag lunch med rödtott, 18kilo och gänget på unik, galet gott var det. Sen efter det pallrade jag mig till skolan för en fysiklektion än fast jag verkligen verkligen inte ville gå så gick jag och var kvar heeela långa lektionen. Känner mig duktig som attan nu. Tro vad man ska hitta på resten av dagen då. Ska nog iallafall sitta här ett bra tag och njuta av värmen sen måste jag antagligen laga middag till sjuklingen. Kellerman har nämligen åkt på samma förkylning som jag. Nä nu ska jag glassa vidare. Mobilbloggar lite bilder så ni får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0