Tillbaka i Luleå

Vi kom tillbaka hit till Luleå runt fem sex tiden och jag var helt knäckt, har feber och är trött och ledsen. Trodde det skulle vara skönt att komma hit igen men jag blev bara mer ledsen.

Iallafall så sitter jag och ser dubbelavsnitten av Desperata nu och det brukar alltid pigga upp. Tisdag började löpa direkt vi kom in genom dörren så jag misstänker att natten kommer bli lång och jobbig. Men jobbigast blir den nog för henne, tycker så synd om henne när hon är så här. Jag har bestämt mig för att kastrera henne nu iallafall, jag får ge upp drömmen att få ha kattungar. Jag gör det för hennes skull eftersom hon har det så jobbigt när hon löper. Just nu ligger hon och vrider sig på soffbordet, orkar inte ens skälla på hon för att hon är på vardagsrumsbordet.

Jag börjar inte förrns ett imorgon iallafall och efter det ska jag fara ner på stan och hämta ut mina nya glasögon, längtar som bara den, hoppas dom är snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0