Trött slut på och ja allt de där

Jag är galet trött efter en hel dag på bussen, hela min kropp värker och efter att jag hörde från mamma och pappa att det är myror fulla badrummet så kryper det även i hela mig. Usch myror är verkligen obehagliga djur.

Han på taket och jag bussade ilag idag fast han klev av i umeå så jag fick åka själv med Tisdag en liten bit till. Syster hämtade mig vid bussen för hon hade varit och kollat på hus och sedan for vi på matcompaniet  och åt middag, det blev en räksallad för min del.

När jag kom hem så for jag bort till mormor direkt och träffade alla, pölsan var glad som alltid men mormor hon sov. Ja, sen dess har jag mest legat utslagen i soffan och nu börjar jag tro att det att dags för mig att hoppa i säng, är ju så otroligt trött så hälften vore nog. Skulle behövt en dusch men det får bli morgondagens projekt. Nu får jag helt enkelt säga godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0