En väldigt lång dag.

Gud vad den här dagen känns lång, har ju hunnit med så sjukt mycket. Som ni kanske vet skrev jag tenta imorse och därför var jag uppe ganska tidigt. Efter tentan firade vi med brunch. På brunchen övertalade flickorna mig att följa på stan så jag och Kellerman följde med dom en sväng och jag köpte faktiskt ett par super sköna jeans för bara 199kr, det är lycka.
När vi kom hem la vi oss för att vila lite ville vara pigg tills nu ikväll och det var nog tur att jag gjorde det annars skulle jag varit helt död av trötthet, nu är jag bara lite trött.

När jag vaknade till liv efter min alldeles för korta tupplur så satte jag igång med paj till kräftskivan. Pajen blev väldigt lyckad. Fetaost och spenat, lurmus tipsade mig.
Sedan for vi på den lilla kräftfesten, jag orkade dock inte festa ikväll så jag var lugn och runt klockan åtta kom lurmus och hämtade mig.

Vi for faktiskt på bion vilket var väldigt spännande då det helt plötsligt började lukta rök hela bion. Vi var säker på att det brann så vi började kolla oss omkring efter nödutgångar då filmen plötsligt slutade och en gubbe kom in och sa att det var någon som hade tänt eld på kontainern utanför bion. Efter 5-10 minuter startade dom filmen igen. Så jag har haft en riktigt spännande kväll, haha.

Ja, dagen har ju varit sjuk lång så nu vill jag bara tippa i säng och sova ut ordentligt. Imorgon måste jag nämligen städa upp lite här i lyan. Så godnatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0