Tillbaka

Nu gott folk är jag tillbaka. Hela sommaren har gått och det enda jag har hunnit med är jobb. Kom upp till Luleå för två veckor sen och har bara pluggat en massa. Har en sista tenta på Lördag sen börjar jag skolan igen på måndag. Wiihuu. Ska bli skönt med lite rutin. Ikväll så har jag och Lurmus suttit och pluggat. Vi har fått galet mycket gjort.
Vi ska sitta imorgon också har vi tänkt. Av någon konstig anledning så går det så sjukt mycket bättre för mig att plugga på eftermiddagen. Mitt huvud kanske inte kommer igång förrns då.

Jo, igår fyllde Pölsan år också, två år. Hon är riktigt stor nu. Hade tänkt att skriva ett stoort grattis inlägg till henne igår men hade så fullt upp hela dagen igår så jag hann inte. Kom inte hem förrns strax innan elva och klockan elva fick vi strömavbrott. Det är lite konstigt när det blir strömavbrott här uppe i höghusen, hemma hos mamma och pappa ute i skogen händer det ju lite då och då men aldrig här.
Ja, jag vet att jag babblar ganska osammanhängande just nu men jag är trött och stirrig av plugg och för mycket iste. Ska se lite CSI och sen blir det hopp i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0