Baka bröd

Just nu håller jag faktiskt på att baka bröd, samma bröd mamma jämt gjorde när jag var yngre och det kommer bli galet gott. Perfekt att ha i frysen också. Degen håller på att jäsa nu så därför har jag lite dötid att spendera. Det är lets dance på tv och jag är faktiskt riktigt uttråkad.

Efter att jag kom hem från skolan idag var jag helt galet trött så jag tippade i säng igen och sov typ tre timmar, helt underbart var det. Att sova på fredagar efter skolan är det absolut bästa jag vet eftersom man vet att det inte gör nått om man somnar sent på kvällen eftersom det ändå är helg! Imorgon ska jag iof upp klockan sju och tvätta men jag kan ju gå och lägga mig igen när jag startat maskinerna.
Vilken hemmafru jag har blivit, haha baka och tvätta det är helg det. Men det är ju faktiskt ganska kul att pyssla om man lyssnar på ljudbok samtidigt haha.

Såg föresten att Kellerman och hans lag var med på aftonbladets webbtv idag! Kolla in det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0