Bra idé av mig.

När jag fyllde år och jag önskade mig en kattunge trodde Kellerman att han skulle kunna komma undan utan att ge mig en riktig katt så istället fick jag en Kattsparbössa med ett rött halsband.Som tur är hade jag några underbara vänner som gav mig en katt iallafall.
 
Men den där sparbössan har inte varit till mycket nytta förrns igår när jag såg att man kunde ta av den halsbandet. Jag satte på Tisdag halsbandet som för övrigt har en bjällra och det är helt perfekt! Nu hör man hela tiden var hon är någonstans. Vågar dock inte riktigt ha på henne det på natten då jag skulle misstänka att vi skulle ha en aning svårt att sova.


Kattsparbössan med det röda halsbandet och den underbara bjällran.


Tisdag i samma halsband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0