Fet Tisdag

Idag är det Tisdags dag, hon får vara hur fet hon vill. Gissa hur hon tillbringar dagen, hon sover. Om jag var hon skulle jag bara äta och äta och äta. Nej, hon sover alltså, snacka om trött katt.
Jag har INTE ätit nån semla idag, tror nästan jag måste gå och köpa snart. Man måste ju äta semlor på Fet Tisdags dag, inte sant? Hon kanske också vill ha!

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och gjort det sista på microprojektet och imorgon ska vi dra igång med nästa projekt som inte alls känns lika kul då det är mer inriktat på produktion och jag ska gå produkt inriktningen. Men vad gör man liksom? Det är bara att köra på. Idag har jag ätit rester från gårdagen och det var lika gott som igår.

Ja men just de, har tillbringat dagen med att sätta ihop en ny header igen då jag kände att jag behövde göra nått kreativt. Den blev nog lite bättre än den förra, eller vad tycker ni? Kattan gillade den iallafall. Nä snart är det semeltime för mig, läängtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0