Gårdagen

Japp, jag har fått några requests om en uppdatering från gårdagen. Dagen började lite jobbigt då mina grannar bestämde sig för att börja borra alldeles för tidigt. Sen for jag och mötte upp Brasilianskan på UN:IK.
Efter ett tag kom rödtotten och hämtade upp oss och vi for ut på Maxi för att dom skulle handla lite. Efter Maxi for vi hem hit och började laga tacopaj som förövrigt blev galet god. Runt fem började folk droppa in och jag hade en väldigt trevlig kväll. Det skall absolut göras om.
Rödtotten sov här inatt och gjorde mig sällsis och imorse klev jag upp och röjde undan. Morbror, det var snabbt gjort för vi är väldigt städade av oss, haha. Och ni som undrade hur jag mår idag så mår jag bara bra, är bara väääldigt trött.
Kellerman kommer antingen hem sent i natt eller under dagen imorgon. Så snart är min PF vecka slut. Ganska skönt att han kommer hem, Tisdag och jag tycker att det är så tomt.

Sen tycker jag att morbror, moster och syster ska ge mormor en kram från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0