Gårdagens och dagens

Japp, igår åkte jag buss heeela dagen men innan jag hoppade på bussen tog Holmes och jag en fika på UH, åh vad god tacotallriken var och riktigt skönt att slippa vara hungrig heela vägen också. Dock satt jag och rapade vitlök som en gud hela vägen vilket kanske var mindre kul för mina medpassagerare.

Första biten till umeå blev jag iallafall riktigt åksjuk och jag trodde faktiskt jag skulle kräkas ett tag men när bussen stannade på stationen i umeå så blev det mycket bättre och där fick jag även en överraskning då Stockholm klev på, hon hade varit i hemavan. Det var väldigt skönt att ha lite sällsis och vi såg på Twilight filmen igen vilket blir typ hundraåttionde gången för mig eller nått haha, men fortfarande lika bra.
Tisdag var förövrigt lika duktig som på resan upp, hon sov hela vägen och jag tror nästan hon har blivit som vanligt igen, det glädjer mig.

Jag kom hem runt fem och var helt sjukt trött då jag inte fått nån sömn alls nästan natten innan och sen inte sovit något på bussen.
Jag satt mig i soffan och kämpade och kämpade för att hålla mig vaken men vid åtta fick jag bara lov att gå och lägga mig. Det är bra tänkte jag då kanske jag kommer upp i tid imorgon men icke! Jag vaknade halv elva vilket innebär att sovit nästan 15 timmar! Jahapp tänkte jag och klev upp och satte mig i soffan när klockan var ett insåg jag att jag inte hade ätit nån mat på nästan 28 timmar! Konstigt att jag mådde konstigt med så mycket sömn och utan mat i magen alls.
Men nu har jag fått i mig mat och börjar må mycket mycket bättre och jag tänkte sätta mig och plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0