Glad

Åh, vad jag blir glad av att pyssla, vill bara pyssla mer. Vet dock inte vad jag ska pyssla haha. Just nu har jag och Kellerman ganska nyss ätit sjukt goda biffar och pasta och nu sitter vi bara och lökar i soffan. Det verkar som att det blir filmtajm ikväll hoppas killarna bakar nått gott också.

Fick reda på idag att mina älsklingar Kalix och HH ska flytta in i huset typ mitt emot vårat är så himla glad nu, dansar typ genom livet känns det som. Och imorgon är jag ledig, det är Vinterdagen på skolan så jag ska nog fara dit en sväng och kolla läget. Kellerman och hans klasskompisar ska ha ett lag i nån slags snöbollskrigs tävling så jag antar att jag måste stötta han haha.

Kommentarer
Postat av: LSW

sv: Tack! :D

2009-02-11 @ 21:59:26
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/
Postat av: Fittan Fes

Fin blogg!!

Kolla in vår;

www.fittanfes.com

See ya!!

2009-02-11 @ 22:16:43
URL: http://www.fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0