Igår och nu på morgonen

Ja, det körde ihop sig lite igår så jag hann inte blogga så mycket. Iallafall så for Kellerman till övik runt halv två och jag blev lämnad själv, av rädsla för att jag skulle bli mörkrädd med tisdag så bjöd jag hit Twilightälskarn2 och thehillssuckern på lite fika och det blev en heldag med donken mat, mycket trevligt. På kvällen när dom hade farit blev det sjukt tyst så jag satte mig och såg massa serier, tyvärr så blev det väldigt sent och nu är jag trött som få. Är det bara jag som mår sjukt illa när jag är trött? Det känns som jag har spyan i halsen konstant typ.

Iallafall så är jag i skolan till klockan tolv ungefär och sen ska jag tvätta heeeela eftermiddagen typ, weeeei för det. Skönt att få lite rena kläder dock. Nä nu ska jag se om jag kanske kan hitta nått jag kan äta innan jag drar mig mot skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0