Imorgon

Imorgon åker jag tillbaka till luleå, det känns på två sätt, skönt men ledsamt. Har fått säga ett väldigt jobbigt hejdå idag då man inte vet om man någonsin kommer få säga hej igen. Hej måste väll vara ett av världens bästa ord? eller har jag fel? Söta Holmes ska skjutsa mig till bussen imorgon och innan det hade jag tänkt att bjuda henne på en fika på UH, det blir nog troligen en tacotallrik för mig, finns det något bättre? 10.35 går bussen så fikat blir antagligen mer en frukost men jag är lika sugen på tacotallrik för det.
Jag kommer fram till Luleå kvart i fem och hoppas på att Kellerman kommer stå där och vänta på oss, mig och skrikkatten. Hoppas bara hon kan vara tyst på bussen. Så ja, Hejdå Gottne och hej Porsön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0