Inte vad jag hoppades på

Efter mitt lilla inlägg med bilden på Kattans legg hoppades jag på nån rolig reaktion men den enda reaktionen jag fick var besvikelse över att hon låg i vårt slitochslängskåp. Men allvarligt talat, jag har faktiskt ingen ram över som jag kan ha bilden i så vad gör man liksom? Fan så tråkigt, jag hade hoppats på någon slags hämd men icke. Jag har därför bestämt mig för att trigga ännu mer, vilket jag hoppas kommer bli  en början på något slags bloggkrig.


Körde en liten koll på vilken kändis Kattan är lik, hon är alltså lik Lance Bass från N'sync.
Hmm ja det stämmer nog.

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag vet inte hur jag ska kriga.... :'(

2009-02-16 @ 23:37:32
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0