Kväll och Skäll

Nää, egentligen inte skäll men iallafall kväll. Kellerman och jag har proppat i oss sjukt mycket tacos och dnet känns som jag snart rullar fram. Plus att jag smackade i mig massa toscakaka som HHs mormor bakat, jag är alltså bokstavligen proppmätt. Nu sitter jag och kollar på nån random film på tv, fick dock ett litet festarsug men jag får helt enkelt vänta tills nästa helg då det är beat.

Skulle vart kul att haft nå nya fina kläder men har inte ett så stort klirr i kassan om jag säger så.
Jag får helt enkelt hitta på nått med det jag redan har. Fan, jag skulle behövt ett extra knäck, verkligen.
Det finns så himla mycket grejer jag skulle behöva, kläder framförallt har typ bara ett par byxor, inte bra. 

Kellerman och jag ska snart se little miss sunshine men det kliar så himla mycket i mina fingrar, måste göra nått kreativt men har ingen färg och duk. Vad ska jag då hitta på? Kan inte spåra ur med dekorplasten igen för då kommer jag snart ha tapetsera hela lägenheten med det. Men vad ska jag då göra? har inge tråd till symaskinen (har inte haft råd att köpa det än) Har inget garn att sticka med vilket hade varit grymt skönt. Bajs tråkigt. Nä jag måste hitta på nått innan jag blir tokig!



Sen skulle jag vilja vart brun igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0