Lång dag i skolan

Idag har jag haft en riktig lång dag i skolan, var där från 10 till halv sex vilket är en riktigt lång dag för mig. Vi har kickat igång vårat första projekt i systematiskdesign som är att vi ska ta fram en micro. Vår målgrupp blev äldre människor och jag tror det kan bli riktigt roligt. Ska ringa runt och ha några telefon intervjuer ikväll eller imorgon hade jag tänkt.
Jag träffade gruppen pass två vilket är klockan tio fram till typ tolv och sen klockan tre igen. Imellan de satt jag i centrumresturangen med Kalix, thehillshoran, twilightsucker2 och efterfestkvinntrimmret. 

Till middag bjöds det på fiskpinnar vilket var ljuvligt och nu sitter jag här och är proppmätt och tänkte jobba lite på projektet. Imorgon far Kellerman till Övik och sedan vidare till Kittelfjäll vilket innebär att jag blir ensamstående i typ en vecka. Synd bara att det blir så mycket plugg i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0