Lördagkväll docent28 och söndagmorgon på sjön

Jajjemensan, igår vad rödtotten och jag ut på storheden och sedan så for vi hem hit och lagade tacopizza, helt galet gott var det. Om inte tacopizzan var nog så tryckte vi i oss massa efterrätt också, fy sjutton vad mätta vi var. Jag är typ matbakis idag. Men kvällen var riktigt rolig, vi spelade alfapet som spårade ur rätt snabbt och vi svor över att snyggerik inte vann körslaget haha.

Inatt har jag fått typ noll sömn efter som tisdag har ylat heeela natten, hon vill verkligen träffa en kattpojke. Men icke det går inte för sig.
Så när Kellerman tvingade upp mig imorse bestämmde jag mig för att ta med Tisdag ut på en prommenix på sjön så hon får göra nått annat istället för att ligga inne i lägenheten hela dagen. Kellerman och skånemejerier stannade ute lite längre än jag och tisdag och nu kom dom tillbaka och hade varit och köpt en engångsgrill och korvbröd. Så nu ska vi grilla haha. Det blir spännande de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0