Så less

En dryg grej som hände idag var när jag var i centrum resturangen och skulle köpa mat. Jag ville ha potatisgratäng och biffstek och precis när jag hade lassat upp massa potatisgratäng på tallriken så tog köttet slut!
Blev hyfs irreterad men när sedan personalen kom ut och såg att det var slut sa dom: Ja, vi måste ju steka upp mer kött, det kan ta ett tag.
Fan, då blev jag ännu mer less eftersom jag var galet hungrig. Efter jag väntat ungefär fem minuter kom dom ut och sa att det skulle ta ungefär 10 minuter tills det var klart.
Less less less var jag och jag kunde inte heller byta rätt eftersom jag redan hade lassat upp massa potatisgratäng.  så jag kan väll säga att typ halva min lunch gick åt att vänta på den jäkla maten för tio minuter var en jäkla underdrift. Jag har INTE flyt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0