Skön eftermiddag

Min eftermiddag blev bättre än vad början på dagen var. Runt fyra la jag och tisdag oss i sängen för att fredagsmysa lite men vi somnade ganska snabbt båda två och vaknade upp när klockan nästan var halv sju.
Det var galet skönt och efteråt hade jag super mycket energi, så jag lagade en omelett till middag och städade nästan hela lägenheten. Det skiner inne på toan nu så man blir så glad. Runt åtta kom lillpuppis förbi och gjorde världens godaste macka till mig efter ett tag droppade även totten förbi med en kompis och vi satt och var lite allmänt störda. puppis gick hem för kanske en halvtimma sedan och jag funderar starkt på att hoppa ner i sängen och somna igen. Sömn is the shit. Hoppas bara jag kan somna hela huset vibrerar typ av all musik som spelas på alla fester runt omkring här.
Imorgon ska jag sova ut ordentligt och sen göra någon riktigt god frukost för att tagga upp till kvällen som förhoppningsvist blir riktigt kul. Åh, så underbart det känns med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0