Världens bästa hårfärg

Eftersom jag är student och inte riktigt har råd att gå till en frisör och färga håret varannan månad så har jag blivit tvungen att hitta den ultimata hårfärgnings färgen. Det var faktiskt av en slump när jag och Kellerman var på Ica i Bjästa då jag ryckte åt mig en färgning från hyllan och köpte den. Färgningen är inte lika stark som andra och det känns nästan som mitt hår mår bättre av att jag använder den då och då.
Förut använde jag alltid HMs eget märke på slingor men att slinga håret gör inte att man får bort all utväxt och tillslut blir det som man har en ojämn blond matta på huvudet. Iallafall tackar jag gudarna för den här hårfärgnings färgen, har även testat en annan nyans och den funkar lika bra så testa detta märket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0