118 100

"118 100 tror att det är en snygg och trevlig tjej som heter lisa men ofta går under bokstaven L som skriver bloggen fortunatefool.blogg.se. Vi tycker att hon skriver bra men att hon har uppdaterat lite dåligt på slutet!"  Det var svaret jag fick inatt när jag skickade in fråga till 118 100 och frågade vem som skriver den här bloggen.
När till och med 118 100 tycker att jag har uppdaterat dåligt på slutet känner jag att jag måste skriva och meddela att jag lever men inte mycket mer än då.

Jag kom tillbaka till Luleå i måndags kväll och när jag hade varit hemma i ungefär fem minuter fick jag feber. Jag har varit sängliggandes sen dess och jag är fortfarande inte frisk. Jag är nästan helt feberfri men jag har en fruktansvärt besvärlig hosta som tar knäcken på mig och jag orkar bara hålla mig vaken i ungefär två timmar åt gången.
Ja, nu vet ni vad som har blivit av mig iallafall och nu tänkte jag lägga upp lite bilder från nyår sen måste jag antagligen sova igen, fan så uttråkad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0