Bakissöndag

Ja, jag vet att jag har varit helt galet dålig på att uppdatera senaste veckan plus lite till men jag har inte haft nån motivation plus att jag har kört hårt med skolan vettni. Igår så var jag först på en mysig frunch med flickorna och sedan tog dom med mig till himmelriket. Det var en inredningsbutik nånstans i sverige som hade brunnit och då ville bli av med alla sina varor så dom hade skickat dom hit till luleå och ett fotbollslag eller nått hade utförsäljning på grejerna för helt sjukt låga priser jag var i himmelriket. Sedan på kvällen så for jag, kellerman, skånemejerier, brassan och HHs svin trevliga kompis från uppsala och käkade. Vi skulle först fara på steak house men dom hade ju så klart stäng för ingen av oss hade kollat om dom hade öppet men som tur var så fanns det en restaurang mittemot som vi gick till. Och tur var det för dom hade helt fantastisk mat, sjukt gott kött så dit kommer vi verkligen gå igen. Efter det for vi hem hit och festade en massa och hade en sjukt rolig kväll. TACK ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0