Dagens

Idag har varit en galet trött dag men jag och Kellerman pallrade oss till stan för att köpa lite plast backar och sopsäckar och annat smått och gott vi behövde till lägenheten. När vi kom hem så åt vi kyckling och potatissallad, jag börjar smått lära mig att äta kyckling men mår fortfarande lite illa efteråt. Förstår inte varför det är så. Ett tag efter maten for Kellerman bort till en klasskompis och sen dess har jag sett "me and marley" och två avsnitt private practice som  jag tydligen hade missat att se. Jag kände att det kliade lite i fingrarna så jag målade två tavlor. Vet inte hur bra dom blev men det var skönt att få göra nått kreativt. Nu borde jag väll antagligen hoppa i säng, nu när tisdag äntligen har slutat vråla.

Hon löper definitivt nu, jag är säker. Kellerman och jag funderar på att skaffa en mobiltelefon till henne för att man kan smsa med henne på dagarna så att hon slutar mjaua som en tok och hoppa upp på micron och leva rövare. Men då måste vi nog köpa en sån stor pensionärs telefon för det kan ju inte vara så lätt att smsa med tassar.
Vi försökte faktiskt ta ett snack med henne idag och vi satte henne i en av plastbackarna och sa "Nu ska vi packa ner vinterkatten som mjauar och är rastlös och sedan ska vi packa upp sommarkatten som är tyst och lugn och gosig och som INTE är könsmogen" Men hon bara hoppade ur plastbacken och sprang till micron. Typiskt.


En sån här mobil ska Tisdag få i födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0