Förråd

I veckan var jag nere hos kattälskaren på fjärdevåningen och jag beklagade mig över hur jobbigt det är att inte ha något förråd och att måsta trycka in allt i garderober då hon plötsligt avbröt mig och sa:"Vi har visst förråd" Jag trodde inte henne först eftersom när vi ställde oss i kö på lägenheten så stod det att det inte fanns något förråd. Men hon förklarade var dom fanns så jag och Kellerman gick dit och kollade och hör och häpna vi hade ett tomt hönsgallers förråd. Vilken lycka, så därför har en del av kvällen gått ut på att tömma garderoberna på lite saker som vi ska ställa i förrådet. Nu kommer alla onödiga grejer åka upp på vinden och det kommer kännas fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0