Igår och idag

Igår så var jag skolfri så jag sov ut, det var riktigt tungt att kliva upp men tillslut kom jag upp. Resten av dagen använde jag till att städa lägenheten ganska ordentligt och sortera bort en massa saker, hör och häpna till och med sovrummet såg okey ut när jag var klar och det måste jag säga är en bedrift. Medans jag städade lyssnade jag på ljudbok så det gick av bara farten, riktigt riktigt skönt. Kände mig dock litegrand som mamma när jag skrek åt Kellerman när han frågade mig något.
När jag kände mig hyfsad nöjd med städningen tog jag ett långt riktigt skönt bad och sedan lagade jag mat. Kände mig lite som en superkvinna på kvällen när jag kom hem från en 1,5 timmes prommenix. Var lite mör i kroppen när jag vaknade idag.

Idag har jag mest haft skola och lagat mat men nu ikväll så kom skånemejerier och han på taket och vi har ätit tårta chips och nu ser vi även på film. Mycket mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0