Min medicin

När man är så här sjuk och doktorn vägrar ge en några tyngre droger är det alltid bra att man har sin egna medicin vilket i mitt fall har varit dessa:


Denna kvinnan skickar alltid roliga och uppiggande mms när dimman är som värst.


Fröken kalix kläcker ur sig att hon ska börja civil iställe för högskole
vilket innebär att jag har henne i klassen igen, det är lycka!


Karln tar hand om mig, ger mig treo, vatten, mat närhelst jag skriker och sen städar han
 hela lägenheten medans jag sover och om det inte är nog så tvättar han diskar och lagar mat.
 Han är som min hemmafru fast han går i skola och tentapluggar samtidigt, han är underbar.


Kvinnan ringer och uppdaterar mig på vad som händer i resten av världen
 och lyssnar på mitt gnäll och mina otroligt idiotiska funderingar.


Att höra HH säga: "det ordnar sig med skolan huvudsaken du är frisk och jag hjälper dig"
är precis vad jag behöver just nu.


Birk har lovat mig att lära mig allt hon kan och även då infinner sig ett behagligt lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0