Onsdagmorgon

Tjeni tjeni. Idag sov jag inte till tolv vilket jag är mäkta stolt över, jag fattar inte hur jag kan ha varit så trött på slutet. Antar att jag inte riktigt har återhämtat mig från förkylningen än.
Idag är skolfri men jag tänkte pallra mig dit ändå, luncha med rödtotten och brassan och sen även träffa systematisk design gruppen och göra en uppgift vi fick i går. Ja ungefär så ser min dag ut.  Om mitt hals ont är över tills ikväll så kanske jag tar en prommenix också. Nä nu ska jag sminka mig sen börja dra mig mot skolan. hoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kusin vitamin...nu är jag här till ditt behag

2009-01-28 @ 21:48:43
URL: http://fullken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0