Dagen

Den här dagen har varit väldigt väldigt lång kom vi fram till för en stund sedan. Känns som flera dagar sedan vi stod på bussstationen i luleå och kramade Lurmus hejdå. Men det var trots allt bara imorse.
Vi kom med bussen till Övik vid halv fyra och Holmes va sugen på glass så vi följde henne för att köpa en glass. Men när vi kom dit visade det sig att det hon menar med glass är parisare. Så 18kilo och jag delade på en parisaren. När vi sedan kom hem och såg att det var tonfisksallad på bordet fick vi bara lov att käka lite sånt med.

Vi var också och kikade på fotbollen idag, Gottne vann med 5-3 (tror jag?) vi pallade dock inte stanna hela matchen för det var så sjukt kallt. Sen blev det lite deghäng här hemma och nu blir det nog sängen för oss.
Jo! Idag har jag fått schemat för sommarjobbningen och det ser kanon bra ut, kommer få jobba en hel del och det ser jag verkligen framemot. Tror det kommer bli en riktigt kul jobbsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0