Fredag, Lördag och Söndag

Det har inte hunnit bli så mycket bloggande i helgen. Jag har faktiskt haft fullt upp med att underhålla 18kilo. Vi Har haft sjukt kul hela helgen.
I fredags så for jag, 18kilo och Holmes in till stan en sväng. Vi fikade med Huligrahn och drog sedan en snabb repa på stan, Jag och 18kilo hittade ett par sjukt snygga skor som vi fick lov att köpa då dessa i princip gratis. Dock var dessa skor galet höga så nu måste jag träna och lära mig gå i högklackat en gång för alla. Man kan tycka det är dags nu, jag är ju trotts allt 21 år.
På kvällen for vi och fiskade med pojkarna, Vi fiskade ingenting egentligen men vi grillade iallafall och hade det sjukt mysigt och bra.

Lördagsmorgon tillbringades sega här i Gottne, vi sov ut ordentligt och sedan tog vi det lugnt innan Gottnes match. På kvällen åt vi med fotbollspojkarna och sedan drog festen igång. Pojkarna skulle såklart se fotbollen som var på tv men när dom inte fick in kanalerna nere på klubbstugan fick vi lov att gå upp hit till den här puttelilla ettan och se den här allihop. Vi for ut på Harrys och det var grymt kul att få träffa lite folk igen. En riktigt rolig kväll blev det iallafall. Den avslutades med att jag snodde kaptensbindeln för att jag tyckte att jag var mest värd den.

Idag så har vi mest tagit det lugnt, sett lite tråkig tennis och käkat mat. Vi blev även nerbjuden till Holmes för att käka lite kladdkaka och slappa. Jag fick superfina födelsedagspresenter av henne som jag ska glassa i imorgon. Nu ska jag och 18kilo nog hoppa i säng för imorgon åker hon ner till storstan. Det kommer vara tomt här när hon har farit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0