Godmorgon

Usch så trött jag är, jag fick faktiskt lov att sova en halvtimme längre för jag var typ inte kontaktbar. Det är ju i och för sig bra att jag är trött för då kan jag sova gott på bussen och då går resan lite snabbare. Jag håller på att packa det sista för fullt. Resväskan är sprängfylld, jag är galet facinerad över hur mycket som får plats i den.
Jag har tillochmed hunnit kolla så att 18kilo är vaken och det verkade hon vara, kanske måste kolla en gång till så hon inte somnat om eller något. Nu kommer den vanliga resångesten, jag kommer sakna luleå som sjutton i sommar. Kommer sakna Kalix och Lurmus som är kvar här. Aptrist. Varför kan man inte vara överallt samtidigt?
Nä nu ska jag ta tag i det sista sen så bär det av. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0