Godmorgon

Godmorgon på alla. Inatt har jag sovit sjukt länge och ändå känner jag mig inte utvilad, jäkla pollenallergi.

Igår började jag och Holmes dagen med en prommenix och sedan for vi till Breppan och hälsade på Baya. Vi gjorde ungefär världens godaste pizza och hänge ett tag. Sen drog vi till gottne igen där jag spenderade eftermiddagen/kvällen i soffan trött som bara den. Gick och la mig runt nio och har sovit tills nu. Ändå är jag trött.

Idag så har jag lite inbokat på schemat, Först ska jag klippa mig 11.30 sedan så ska jag och Barnet fika och sedan ska vi på systemet och handla till personalfesten vi ska ha imorgon.
Så snart borde antagligen jag börja fräscha till mig och dra mig inmot staden. Just nu sitter jag invirad i en filt och fryser en massa. Jag lyckas ju inte stänga fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0