Godmorgon

Det första jag ser när jag vaknar idag är att michael jackson har dött, hur konstigt är inte det? Det känns sjukt konstigt iallafall.
Idag börjar jag klockan tio ska antagligen snart klä på mig så kanske jag hinner sitta ute i solen ett tag innan jag måste börja slita. Jag jobbar bara till två idag. Det känns väldigt väldigt skönt för jag är helt slut på idag, är inte van att jobba så här mycket.  När jag kommer hem från jobbet ska jag lägga mig i solen och njuta en massa.
Imorgon jobbar jag kväll så då får jag kanske ligga i solen och steka en liten stund iallafall. Nä, jag är så trött nu så det känns som jag bara skriver en massa svammel. Ha en bra dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0