Godmorgon

Jag som skulle kliva upp klockan nio, kom mig inte upp förrns nu. Låg och snoozade i en evighet tror jag. Har haft fullt upp i helgen plus att det har varit så fint väder så jag har inte suttit vid datan så mycket. I lördags efter brunchen for jag hem och pressade på balkongen en massa sen blev det grillning och lite ciderdrickande på kvällen. Kvällen slutade med att vi skulle se twilight runt ett på natten och vi somnade stenhårt.
Ja och igår låg jag mest ute på balkongen och pressade igen, man måste faktiskt ta vara på solen när den kikar fram. Haha jag har typ börjat fjälla, lite roligt att man kan göra det av solen i maj i luleå.

Idag ska jag först äta lunch med flickorna på UNIK sen ska jag in till stan och köpa några grejer för hemresan. Bland annat en resväska tror jag, hoppas jag hittar nån som inte är allt för dyr. Ja och sen ska jag hem och städa och tvätta. Har tvätttid fyra och sen måste jag få den här lägenheten lite ren, det ser hemskt ut här. Vill att den ska vara fin när jag åker hem till Gottne över sommaren.
På Onsdag blir det alltså hemresa och 18kilo ska följa mig. Kellerman stannar några dagar till dock. Nä nu ska jag ta tag i dagen lite lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0