Imorgon åker bussen

Jag är så klar som jag kan bli idag med packningen, det allra allra sista måste jag packa imorgonbitti när jag har duschat. Som tur är ska söta lurmus skjutsa oss till bussen imorgonbitti så vi slipper släpa på massa packning genom hela universitetsområdet. Hurra för det! Nu sitter jag och tömmer datan på massa grejer och ska sedan lägga in lite filmer som jag kan se i sommar. Regniga dagar ni vet, haha.
Klockan 9.50 imorgon går bussen och vi är framme halv fyra. Holmes ska hämta oss, sjukt skönt det. Ska bli jätteroligt att träffa alla. Hoppas 18kilo gillar Gottne bara, storstan som man även kan kalla det.
Nä nu känner jag att jag skriver massa skit bara är väldigt trött, borde antagligen hoppa i säng så jag orkar kliva upp imorgon och dona det sista. Så jag får nog säga godnatt nu, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0