Ja, jag lever

Jag är ledsen att det är lite tyst från mig just nu men jag har inte haft nått sug att blogga plus att när jag inte spelar sims så måste jag även vara social med folk, det finns helt enkelt ingen tid.
Just nu är jag iallafall i Eden, kom hit igårkväll för att träffa Kellerman lite och få ta det lite lugnt. Det har inte hänt mycket alls dom här dagarna förutom på fredag och lördag.
I fredags hade vi personalfest Vi började hemma hos barnet och drack lite och såg en film om hur man rengör mjukglassmaskinen. Efter det drog vi på Olearys och käkade och hade allmänt trevligt.
På lördagen var jag så klart galet seg efter gårdagskvällen så jag var nykter på kvällen och körde. Vi åt middag med Kellermans släkt, åt så jag trodde jag skulle spy. Det var väldigt längesedan jag åt så mycket.
Imorgon ska jag hem till Gottne igen. Gottne IF spelar match på kvällen och det vill jag verkligen inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0