Sol

Men tjenis, det var inte igår. Som ni kanske förstår är det ganska fullrulle i mitt liv just nu. Hinner nästan inte med någonting.
Igår började jag även jobba så nu kommer jag slita ganska hårt resten av sommaren. Känns faktiskt riktigt skönt för jag blir så rastlös av att vara ledig. Dock är det lite surt att precis när jag börjar jobba så kommer det fina vädret. Här gassar solen på ganska bra idag.
Jag klev upp ganska tidigt idag eftersom jag måste komma i säng ikväll. Öppnar nämligen på shell imorgon så då måste jag kliva upp strax innan fem och det är inte det roligaste. Syster och co har nyss varit och köpt Holmes studsmatta och dom ska sätta upp den här utanför, ska bli roligt att få studsa lite när man har tråkigt.
Ikväll ska jag försöka skriva lite om midsommar och lägga upp några bilder, ni kan dock få en liten försmak här och nu.


Bror och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0